La Giulia

La storia cantata: La strage di Piazza della Loggia (28 Maggio 1974)

Ti possono interessare anche..

Che bèla la Gulia che bèla le sguanse culur del lat sintila parlà se lè bèla la te fa namurà. Sintila quand la dis "la vita bisogna doprala a cambiàs noalter e la nostra storia per fal gom le nostre mà". Quand to sintit a parlà, sie dre a pensà 'nde per me po' me so ignit a scusà, sensa gna dit el perchè. E chela matina a la scola quand ghera l'ocupasiu' disie a chèla sent la de fora sti atenti compagn al purtù. La Giulia la usa ”i fascisti i ria so dai mur la dedrè riciama i compagn stom po atenti se sa ol ndà aanti amo un dè”. Quand to sintit a parlà, sie dre a pensà 'nde per me po' me so ignit a scusà, sensa gna dit el perchè. E chela matina so en piasa co l'acqua che ignia so un po rada go dit "ve che sota l'ombrela che fet pò le en mèss a la strada". La va sota el portec de frèsa en temp per dim l'oltima volta "a venser la sarà la vita" la nostra speransa e la canta. Quando to ìsta per tera, col sanc go pensàt sul a me vulie domandat amò scusa, ta ghet mia ìt vita a se. Che bèla la Giulia, lia bèla le sguanse culur del lat vidila le èn piàsa per tera e me con la oio de usà. La vita lè Giulia la vita che vens chèst tal pode surà e quand che so stracc ma sal dise argota garo bè emparat. Quand to sintit a parlà, sie dre a pensà 'nde per me po' me so ignit a scusà, sensa gna dit el perchè.
Informazioni

I canti del Nuovo Canzoniere Bresciano ci sono stati comunicati direttamente dai componenti del gruppo, in particolare ringraziamo Bruno Podestà.

Dedicata a Giulia Banzi Bazoli,insegnante di liceo, assassinata dalla bomba fascista del 28 Maggio 1974 a Brescia.Degli 8 morti di quella strage , 5 erano insegnanti. (Nuovo Canzoniere Bresciano)

Scheda del canto
Anno
Lingua
Traduzione
La Giulia
Inserito da
ilDeposito

Disclaimer

I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).
Commenti
Per inserire un commento è necessario registrarsi!