Dopo Ardisun

La storia cantata: L'assassinio Giovanni Ardizzone (27 Ottobre 1962)

Ti possono interessare anche..

Ventasel che i bei tusan te ghe sulevet i sutan e magari per dispett propi intant che pasa un pret Ventasel o palandran ma te smetet de fa el rufian dai che proeuvum e sulevà un belo steso in sul pasaa Ghe voeur giust un come ti liber d'es, d'andà e venì sensa debit né duver con questo o quel cento poter Vun che lu i guai del poi mica rischiando come noi a nomm d'un mort te provi a dì come i gobi dritti dritt A nom del Gianni, sai L'Ardisun sto mort trà la, in un cantun scomund a destra e a mansina a chi con l'idea se riemp la tasina Figlio di famiglia bene lu che l'ha prest i ball piena dei balosat de la sua class e insema a numm l'è 'gnu a schierass E insema a numm in piassa domm Gianni el vusava "Yankee go home" che "viva Cuba, viva Fidel" dio la madona gh'han fat la pell. Ventises d'utuber milnovcentsessantaduu in pieno centro li a Milan capitale morale de noen italian Gh'an fat la pel quei assassit del terzo celere, brut caìt int'una jeep in piumbà adoss che l'han ridott a un mucc de oss. Un mucc de oss che al lato pratic imbarassava gli apparati che adess la linea del partit era per gli Usa e gli URSS unit Ventasell che i fiur dei sces t'avean dispers su figliulet salven vun per l'Ardisun caduto sembra sensa resun Sui to al d'argent porta in gir el nostr lament per quel che mass e moeur a vent'ann mentre su in alt se dan la man. Ventasel fa curr la vus che seminare lut e cruss se finiss poi col ragoeuil spine, urtigh, gramigna e loeui Ventasell fai stremì digh che il Gianni l'è ancora qui e per un Gianni che lur massen in des, il Beppe ghe rimpiassen!! E per un Gianni che lur massen in cent, il Piero che rimpiassen!! e per un Gianni che lur massen in milan, il Mario che rimpiassen!!
Informazioni

Una ballata (in milanese) su Giovanni Ardizzone, lo studente ucciso il 27 ottobre 1962 durante una manifestazione per la pace.

Fonte
Fiorenzo Gualandris
Scheda del canto
Lingua
Traduzione
Dopo Ardizzone
Inserito da
ilDeposito

Disclaimer

I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).
Commenti
Per inserire un commento è necessario registrarsi!