Prega Crest

Ti possono interessare anche..

Quand a ieren cech a salutev'n i nostr amig, s'ieren fiô de sgnaur o fiô ed puvret, an feva gnint. Se ti incountr ades chit ven a sbater cauntra al nes, dam a meint a me se at deg cle seimper mei chet tes. Quest al dgiva seimper al padroun dla nostra ca, che non c'era posto nella loro società. Per chi andeva in gir col pes de dre per al paeis, che non c'è decoro per nessuna povertà. Prega, prega Crest perché an te faga piò pener, giost sal t'impedes ed continuer a ragiuner. Quand a rincaseva da la festa in societee, con la testa pina ed chi descours gia consumee, con la voia ed pianser l'ignoransa e i bas umaur, ed chi quater gat ch'is'illudeven deser sgnaur, che per tot la sira iven fat i intelletuee sensa mai acorsres dneser eter che muntee, sensa mai capir deser ste fat come chi can che lour i vren veder a pianger e tendrel man. A pregheva Crest perché an men fesa piò pener, giost ch'al m'impedesa ed continuer a ragiuner. Se per mas andeven a la novena per pregher et serchev un post, un banch per pseires insnucer, per tgnir fed a Crest cal dis che tot a sam uguee, soul i sgnour in cesa i gan i post già riservee. Se it insegnen a scola che a sam tot umanitee, che c'è un solo padre e che tot a sam uguee, lour i volen dir che ein tot uguee chi è uguel a lour e che i operai i deven soul preger al sgnour. Prega, prega Crest perché an te faga piò pener, giost sal t'impedesa ed continuer a ragiuner. Se con tota la posa chi gan seimper seta al nes, lour is seinten fort piò fort che mè, ma in tot i ches, chissà che paura, che disaster, che impresioun, quand a sram a stof e andram a veder chi ha ragioun. Quand a ieren cech e a saluteven i nostr amig, s'ieren fio de sgnour o fio ed puvret, an feva gnint, ma giorno verrà che i turnaran dedsà dal fos, quand i sran supli con piò ed du meter ed tera ados. Prega, prega Crest perché an te faga piò pener Giost sal t'impedes ed continuer a ragiuner.
Informazioni

La canzone faceva inizialmente parte del disco autoprodotto Roca Blues, del 1975. L'anno successivo fu inserita, con un nuovo arrangiamento, nel primo album ufficiale del cantautore emiliano: Eppure soffia. Famosa la cover dei Modena City Ramblers.

Fonte

Domenico Mangiardi, Pierangelo Bertoli. Un emiliano tragico non è un vero emiliano, Giunti Editore, Firenze, 2006

Mario Bonanno, Rosso è il colore dell'amore. Intorno alle canzoni di Pierangelo Bertoli, Stampa Alternativa, Viterbo, 2012

Scheda del canto
Autori testo
Anno
Inserito da
EppureSoffia

Disclaimer

I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).
Commenti
Per inserire un commento è necessario registrarsi!