L'ot ed setember

Ti possono interessare anche..

L'ot ed setember d'un dè pin ed saul, me a iera a let amalee. Anghera menga, però im han cuntee ch'i fen baraca in di pree. Is vliven bein come al festi ed Nadel e i se scambieven di slee, e ogni tant is baseven tot quant come chi fosen fradee. Erla sopa o erel pan bagnee, erla curta o erla langa tse, quand is ein truvee tot amucee, i han parlee balee magnee cantee. I gh'eren tot dai piò grand a i piò cech, con la stanela e coi bregh, chi s'impumeva ed gnuchet e turtee, chi andeva a naud in dal legh. A un sert mumeint i han ciapee l'arsipret e i l'han sbatù deit'r a un cius. Po' igh han fichee anch du o tri maresciee e i han sre so con di sbus. Erla sopa o erel pan bagnee, erla curta o erla langa tse, quand is ein truvee tot amucee, i han parlee balee magnee cantee. L'ot ed setember d'un dè pin ed saul, i han fat baraca in di pree. Le ste la festa piò bela del mend e mè a iera a let amalee.
Informazioni

Canzone incisa una prima volta nel 1975 per l'album autoprodotto Roca Blues. Venne successivamente inserita, con un nuovo arrangiamento e la firma di Marco Dieci per la musica, nel disco di canzoni in dialetto sassolese S'at ven in meint, del 1978.

Fonte

Domenico Mangiardi, Pieragelo Bertoli. Un emiliano tragico non è un vero emiliano, Giunti Editore, Firenze, 2006

Mario Bonanno, Rosso è il colore dell'amore. Intorno alle canzoni di Pierangelo Bertoli. Stampa Alternativa, Viterbo, 2012

Scheda del canto
Autori testo
Anno
Inserito da
EppureSoffia

Disclaimer

I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).
Commenti
Per inserire un commento è necessario registrarsi!