I ne g'ha messo de la Todt

Ti possono interessare anche..

I ne g’ha messo de la Todt tuti noi de la “legera” Co’ la pala e col picon De matina fin la sera. E la sera, za se sa, I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: tuta quela xe la roba.
Do I ne g’ha messo de la Todt Sol7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Do de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Sol7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Do tuta quela xe la roba.
Do# I ne g’ha messo de la Todt Sol#7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Do# de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Sol#7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Do# tuta quela xe la roba.
Re I ne g’ha messo de la Todt La7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Re de matina fin la sera. E la sera, za se sa, La7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Re tuta quela xe la roba.
Re# I ne g’ha messo de la Todt Sib7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Re# de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Sib7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Re# tuta quela xe la roba.
Mi I ne g’ha messo de la Todt Si7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Mi de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Si7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Mi tuta quela xe la roba.
Fa I ne g’ha messo de la Todt Do7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Fa de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Do7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Fa tuta quela xe la roba.
Fa# I ne g’ha messo de la Todt Do#7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Fa# de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Do#7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Fa# tuta quela xe la roba.
Sol I ne g’ha messo de la Todt Re7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Sol de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Re7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Sol tuta quela xe la roba.
Sol# I ne g’ha messo de la Todt Re#7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Sol# de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Re#7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Sol# tuta quela xe la roba.
La I ne g’ha messo de la Todt Mi7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon La de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Mi7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: La tuta quela xe la roba.
Sib I ne g’ha messo de la Todt Fa7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Sib de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Fa7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Sib tuta quela xe la roba.
Si I ne g’ha messo de la Todt Fa#7 tuti noi de la “legera” co’ la pala e col picon Si de matina fin la sera. E la sera, za se sa, Fa#7 I i ne da’ quel fià de boba, do patate e tre fasoi: Si tuta quela xe la roba.
Informazioni

Nel settembre 1944 vi fu a Trieste, occupata e governata direttamente dai tedeschi, la prima chiamata al servizio del lavoro (Arbeitsdienst) degli uomini delle classi 1923 e 1924. Dopo sei mesi furono chiamati gli uomini delle classi 1916-1922. Successivamente la chiamata fu generale, per tutti gli uomini abili. I chiamati del primo scaglione furono assegnati alla organizzazione Todt, gli altri furono invece portati in Germania. L'Organizzazione Todt (OT) fu una grande impresa di costruzioni che operò, dapprima nella Germania nazista, e poi in tutti i paesi occupati dalla Wehrmacht impiegando il lavoro coatto di più di 1.500.000 uomini e ragazzi. Il principale ruolo dell'impresa era la costruzione di strade, ponti e altre opere di comunicazione, vitali per le armate tedesche e per le linee di approvvigionamento, così come della costruzione di opere difensive. Il canto “I ne g’ha messo de la Todt” è stato registrato a Trieste

Scheda del canto
Lingua
Inserito da
ezio cuppone

Disclaimer

I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).
Commenti
Per inserire un commento è necessario registrarsi!