Giudeca

Giudecca nostra abandonada, vint'anni de fame e sfrutamento e adesso s'è rivà el momento de dirghe basta e de cambià. 'E scole co le pantegane, 'e case sensa gabineto e quando ti te buti in leto te sogni sempre de lavorà. E i fioj se ciàman l'epatite in mes' ai pantan de la Giudecca; Cipriani se magna la bisteca e da le case ne vò sfratà. E chi lavora se consuma da Eriunx a Iunga sui cantieri, e i ghebi te fa i oci neri se ti te meti a scioperà. 'E contesse faseva el doposcuola co 'a cipria e coi cioccolatini e el Pro-Giudecca dei paroni ai giudecchini i g'ha embrogià. Studenti, donne, operari, avemo ocupà el doposcuola; che vegna el prefeto co i ghebi; no se movemo, restemo qua! Giudecca nostra abandonada, vint'anni de fame e sfrutamento, e adesso s'è rivà el momento de dirghe basta e de cambià.
La Mi7 La Giudecca nostra abandonada, Mi7 La La7 vint'anni de fame e sfrutamento Re La e adesso s'è rivà el momento Mi7 La de dirghe basta e de cambià. 'E scole co le pantegane, 'e case sensa gabineto e quando ti te buti in leto te sogni sempre de lavorà. E i fioj se ciàman l'epatite in mes' ai pantan de la Giudecca; Cipriani se magna la bisteca e da le case ne vò sfratà. E chi lavora se consuma da Eriunx a Iunga sui cantieri, e i ghebi te fa i oci neri se ti te meti a scioperà. 'E contesse faseva el doposcuola co 'a cipria e coi cioccolatini e el Pro-Giudecca dei paroni ai giudecchini i g'ha embrogià. Studenti, donne, operari, avemo ocupà el doposcuola; che vegna el prefeto co i ghebi; no se movemo, restemo qua! Giudecca nostra abandonada, vint'anni de fame e sfrutamento, e adesso s'è rivà el momento de dirghe basta e de cambià.
Fonte
D'Amico Alberto, Ariva i barbari, Edizioni del gallo, 1973
Scheda del canto
Autori testo
Anno
Lingua
Inserito da
ilDeposito

Disclaimer

I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).
Commenti
Per inserire un commento è necessario registrarsi!