Mie care pute

Ti possono interessare anche..

Mie care pute, d'acordo tute, no steve maridar! Parché sti tosi, sti peociosi, ve manda a lavorar! E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Do Mie care pute, d'acordo tute Sol7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Do ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Do# Mie care pute, d'acordo tute Sol#7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Do# ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Re Mie care pute, d'acordo tute La7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Re ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Re# Mie care pute, d'acordo tute Sib7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Re# ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Mi Mie care pute, d'acordo tute Si7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Mi ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Fa Mie care pute, d'acordo tute Do7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Fa ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Fa# Mie care pute, d'acordo tute Do#7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Fa# ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Sol Mie care pute, d'acordo tute Re7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Sol ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Sol# Mie care pute, d'acordo tute Re#7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Sol# ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
La Mie care pute, d'acordo tute Mi7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi La ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Sib Mie care pute, d'acordo tute Fa7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Sib ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Si Mie care pute, d'acordo tute Fa#7 no steve maridar Perché sti tosi sti peociosi Si ve manda a lavorar E lavorando e sfadigando cossa vegnì a ciapar? bote da orbi bote da orbi e in leto sensa magnar!
Informazioni
Una vecchissima canzoncina in veneziano, dalla musica molto semplice, che canta mia nonna (classe 1925). L'invito al rifiuto del matrimonio ed il riferimento al lavoro mi paiono dare un certo tono femminista ante litteram al testo. Non dispongo però di informazioni precise (Simone S. Venezia).
Scheda del canto
Lingua
Tags
Traduzione
Mie care ragazze
Inserito da
ilDeposito

Disclaimer

I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).
Commenti
Per inserire un commento è necessario registrarsi!