titolosottotitolo

TwitterFacebookYouTubeMailFeed RSS

Ma 'sti signori

Da 30 giorni semo de bando par diminusiòn de personal vintitrè òmeni i ga cassà fora, tutto un'inverno sensa lavorar... Ma 'sti signori che 'desso dise che da un bel toco la guera xe finìa che i vegna a veder la polisia come che spara, come che copa cChe i vegna a veder, tra un timbro e staltro, tra un discorso e un'inaugurasiòn come 'sto popolo pien de malani viva da cani, morto di fame E che no i vegna a dirne "pase" finchè se vive in 'sta maniera 'che non se pol gnanca parlar sinò i te spara, i te cassa in galera Ghe vol el coragio dei disonesti per dirne "pase" in 'ste condisiòn Forse co i altri la xe finìa, 'sta bruta guera, ma no col paròn.

ilDeposito.org non fornisce file o audio o registrazioni dei canti presenti ma ci limitiamo a segnalare altri siti dove è possibile ascoltare e/o scaricare i canti.

Link per ascoltare e/o scaricare il canto:

Indicazioni bibliografiche

Bertelli Gualtiero, Nina, Edizioni del Gallo, 1977

Condividi

Strumenti

Scheda del canto

Autore testo:  Gualtiero Bertelli
Anno: 
1965
Lingua:  veneto
Inserito da: ilDeposito.org
Note di pubblicazione
I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).

Newsletter

La Storia Cantata

L M M G V S D
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30