A le case minime

Ti possono interessare anche..

L'altro giorno a le case minime i ga lassà libera 'na casa e fin dale sinque de la matina ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Ghe ne gera un'altra infinità co e careghe e i tavoini che i spetava el momento bon de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Dom Sol7 L'altro giorno a le case minime Dom i ga lassà libera 'na casa Do7 Fam e fin dale sinque de la matina Sol7 Dom ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Do7 Fam Ghe ne gera un'altra infinità Re# co e careghe e i tavoini Fam Dom Fam Dom che i spetava el momento bon Sol# Sol Sol#7 Sol7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Do#m Sol#7 L'altro giorno a le case minime Do#m i ga lassà libera 'na casa Do#7 Fa#m e fin dale sinque de la matina Sol#7 Do#m ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Do#7 Fa#m Ghe ne gera un'altra infinità Mi co e careghe e i tavoini Fa#m Do#m Fa#m Do#m che i spetava el momento bon La Sol# La7 Sol#7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Rem La7 L'altro giorno a le case minime Rem i ga lassà libera 'na casa Re7 Solm e fin dale sinque de la matina La7 Rem ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Re7 Solm Ghe ne gera un'altra infinità Fa co e careghe e i tavoini Solm Rem Solm Rem che i spetava el momento bon Sib La Sib7 La7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Re#m Sib7 L'altro giorno a le case minime Re#m i ga lassà libera 'na casa Re#7 Sol#m e fin dale sinque de la matina Sib7 Re#m ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Re#7 Sol#m Ghe ne gera un'altra infinità Fa# co e careghe e i tavoini Sol#m Re#m Sol#m Re#m che i spetava el momento bon Si Sib Si7 Sib7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Mim Si7 L'altro giorno a le case minime Mim i ga lassà libera 'na casa Mi7 Lam e fin dale sinque de la matina Si7 Mim ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Mi7 Lam Ghe ne gera un'altra infinità Sol co e careghe e i tavoini Lam Mim Lam Mim che i spetava el momento bon Do Si Do7 Si7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Fam Do7 L'altro giorno a le case minime Fam i ga lassà libera 'na casa Fa7 Sibm e fin dale sinque de la matina Do7 Fam ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Fa7 Sibm Ghe ne gera un'altra infinità Lab co e careghe e i tavoini Sibm Fam Sibm Fam che i spetava el momento bon Reb Do Reb7 Do7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Fa#m Do#7 L'altro giorno a le case minime Fa#m i ga lassà libera 'na casa Fa#7 Sim e fin dale sinque de la matina Do#7 Fa#m ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Fa#7 Sim Ghe ne gera un'altra infinità La co e careghe e i tavoini Sim Fa#m Sim Fa#m che i spetava el momento bon Re Do# Re7 Do#7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Solm Re7 L'altro giorno a le case minime Solm i ga lassà libera 'na casa Sol7 Dom e fin dale sinque de la matina Re7 Solm ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Sol7 Dom Ghe ne gera un'altra infinità Sib co e careghe e i tavoini Dom Solm Dom Solm che i spetava el momento bon Re# Re Re#7 Re7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Sol#m Re#7 L'altro giorno a le case minime Sol#m i ga lassà libera 'na casa Sol#7 Do#m e fin dale sinque de la matina Re#7 Sol#m ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Sol#7 Do#m Ghe ne gera un'altra infinità Si co e careghe e i tavoini Do#m Sol#m Do#m Sol#m che i spetava el momento bon Mi Re# Mi7 Re#7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Lam Mi7 L'altro giorno a le case minime Lam i ga lassà libera 'na casa La7 Rem e fin dale sinque de la matina Mi7 Lam ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. La7 Rem Ghe ne gera un'altra infinità Do co e careghe e i tavoini Rem Lam Rem Lam che i spetava el momento bon Fa Mi Fa7 Mi7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Sibm Fa7 L'altro giorno a le case minime Sibm i ga lassà libera 'na casa Sib7 Mibm e fin dale sinque de la matina Fa7 Sibm ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Sib7 Mibm Ghe ne gera un'altra infinità Reb co e careghe e i tavoini Mibm Sibm Mibm Sibm che i spetava el momento bon Solb Fa Solb7 Fa7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Sim Fa#7 L'altro giorno a le case minime Sim i ga lassà libera 'na casa Si7 Mim e fin dale sinque de la matina Fa#7 Sim ghe gera gente che aspetava. Ghe gera un pare de famegia co quatro fioi da mantenir, che da trent'ani vive in sofita pien de sorsi, de aqua e de sporco. Si7 Mim Ghe ne gera un'altra infinità Re co e careghe e i tavoini Mim Sim Mim Sim che i spetava el momento bon Sol Fa# Sol7 Fa#7 de romper la porta e ocupar la casa. I le ciama case co un bel coragio perchè de le case decenti e ga poco la xe 'na stansa de quattro metri co un gabineto de quei a la turca. I le ciama case quei disgrassiai che ga vissuo per ani da bestie, che ga ciamà case e sofite, i magaseni, i sotoscala. I ga spetà chieti fin e nove dopo a l'assalto, come pirati, su par e finestre e dentro per le scale, sa massa enorme di disperai. Dopo do mesi de 'sta facenda za lo savemo par esperienza, vien senza ciacole la questura, che li ciapa tuti e li sbate fora.
Informazioni

Le "case minime": erano così dette quelle costruzioni edificate degli anni '50 all'isola Giudecca (e in molti comuni italiani) da destinare ai baraccati che vivevano nell'isola, costruite con materiali di risulta, laterizi e pietrame, non protetti da risalite di umidità; "minime" perchè composte da un'unica stanza di "4 metri" e un gabinetto alla turca. In queste abitazioni vivevano fino a 10 persone. Saranno utilizzate fino agli anni 70. Ancora in piedi fino a pochissimi anni fa, sono state oggi demolite.

Fonte

Bertelli Gualtiero, Nina, Edizioni del gallo, 1977

Scheda del canto
Autori testo
Anno
Lingua
Inserito da
ilDeposito

Disclaimer

I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).
Commenti
Per inserire un commento è necessario registrarsi!