titolosottotitolo

TwitterFacebookYouTubeMailFeed RSS

El pover Luisin

Un dì per sta cuntrada pasava un bel fiö e un masulin del ros la trà in sul mè pugiö. E per tre mes de fila, e squasi tüti i dì, el pasegiava semper dumà per vedem mi. Vegnü el cinquantanöv, che guera desperada! E mi per sta cuntrada Lu pü vedü a pasà. Un dì piuveva, ver sira S’ciupavi del magun, quand m’è rivà ‘na jetera cul bord de cundiziun. Scriveva la surela Del pover Luisin Che l’era mort in guera De fianc al Castelin. Hin già pasà tri an, le mort, el vedi pü, epür stu pover cör le chi ancamò per lü.

La Un dì per sta cuntrada Re La pasava un bel fiö Re La e un masulin del ros Mi La la trà in sul mè pugiö. E per tre mes de fila, e squasi tüti i dì, el pasegiava semper dumà per vedem mi. Vegnü el cinquantanöv, che guera desperada! E mi per sta cuntrada Lu pü vedü a pasà. Un dì piuveva, ver sira S’ciupavi del magun, quand m’è rivà ‘na jetera cul bord de cundiziun. Scriveva la surela Del pover Luisin Che l’era mort in guera De fianc al Castelin. Hin già pasà tri an, le mort, el vedi pü, epür stu pover cör le chi ancamò per lü.

ilDeposito.org non fornisce file o audio o registrazioni dei canti presenti ma ci limitiamo a segnalare altri siti dove è possibile ascoltare e/o scaricare i canti.

Link per ascoltare e/o scaricare il canto:

Informazioni

La guerra, seconda guerra d’indipendenza, 1859, infrange il tenero sogno di una ragazza, corteggiata da un “bel fiö”, poi morto in guerra.

Indicazioni bibliografiche

Vettori Giuseppe, Canzoni italiane di protesta 1794 - 1974, Roma, Newton Compton, 1975

Condividi

Strumenti

Scheda del canto

Lingua:  lombardo
Inserito da: ilDeposito.org
Note di pubblicazione
I diritti del contenuto sono dei rispettivi autori.
Lo staff de ilDeposito.org non condivide necessariamente il contenuto, che viene inserito nell'archivio unicamente per il suo valore storico, artistico o culturale (maggiori informazioni).

Newsletter

La Storia Cantata

L M M G V S D
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31